راهنمای خرید

  • کلیه اصول و رویه‏‌های وب سایت اِلون منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
    توجه داشته باشید در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های اِلون تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

  • سیاست های رعایت حریم شخصی:

 

  • وب سایت اِلون برای خرید  یا استفاده از برخی خدمات وب سایت ، اطلاعاتی مانند شماره های تماس ، آدرس و ... را از کاربران درخواست می کند و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت اِلون ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.توجه داشته باشید همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات وب سایت اِلون ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط وب سایت اِلون جزئی از اموال مجموعه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار وب سایت اِلون است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای اِلون محفوظ می‏‌دارد.

تنها مراجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی سایت  www.alone.ir می باشد.. وب سایت اِلون هیچگونه سایت اینترنتی با آدرس غیر از  www.alone.ir   ندارد و کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.

 

  • روش های ارسال 

سفارشات استان تهران توسط پیک موتوری ارسال می‌شود.

سفارشاتی که تا ساعات 14 اداری ثبت شوند در همان روز و حداکثر ظرف مدت ۳ ساعت تحویل شده و در ساعات غیر اداری، روز بعد در نوبت ظهر ارسال می‌شوند.

همچنین همکاران واحد فروش اِلون قبل از ارسال مرسوله، جهت هماهنگی برای ساعت تحویل با شما تماس می‌گیرند.

سفارشات شهرستان‌ها توسط پست پیشتاز ارسال شده و معمولا بین ۱ تا ۳ روز کاری بعد، تحویل می‌شود.

سفارشاتی که قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند، در همان روز ارسال می‌شوند.

 

  • هزینه ی ارسال

در حال حاضر هزینه ارسال مرسوله به سراسر تهران از طریق پیک طبق محاسبه قیمت خود شرکت های حمل و نقل(اسنپ و الوپیک) محاسبه می گردد.

لازم به ذکر است که شرح این هزینه ها برای سفارشات بالای 500 هزار تومان رایگان می‌باشد.

هزینه ی ارسال مرسوله به سراسر کشور از طریق پست پیشتاز وتیپاکس با نرخ مصوب شرکت حمل و نقل محاسبه می شود.

سفارشات استان تهران

در صورتی که در ساعات اداری ثبت شوند، همان روز و حداکثر ظرف مدت ۳ ساعت تحویل می‌شوند.

در صورتی که در ساعات غیر اداری ثبت شوند، روز بعد در نوبت ظهر ارسال می‌شوند.

سفارشات شهرستان‌ها

معمولا بین ۱ تا ۳ روز کاری بعد، تحویل می‌شود.

سفارشاتی که قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند، در همان روز ارسال می‌شوند.

همچنین همکاران واحد فروش اِلون قبل از ارسال مرسوله، جهت هماهنگی برای ساعت تحویل با شما تماس می‌گیرند.

 

  • نحوه پرداخت

پرداخت آنلاین توسط کارت‌های عضو شتاب، امکان کارت به کارت برای تمامی سفارشات مقدور می‌باشد.

در حال حاضر امکان پرداخت نقدی در محل متاسفانه امکان پذیر نمی باشد.

 

  • شرایط بازگشت محصول

اِلون همواره در تلاش است تا بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان خود بگذارد. به این منظور در طول فرایند خرید از معرفی کالا تا تحویل و پشتیبانیِ  پس از آن، همراه شما است. اگرچه ما تمام شرایط را برای رضایت شما آماده کرده‌ایم اما گاه ممکن است بعد از دریافت کالا نیاز به بازگرداندن آن داشته باشید. در این شرایط می‌توانید از ضمانت 7 روزه بازگشت کالا اِلون استفاده کنید. این ضمانت مربوط به کالاهایی‌ست که دارای ایراد فنی باشند. شرایط تعویض 7 روزه کالای اِلون به شرح زیر است:

مشکلات فنی

اگر کالای شما دارای ایراد و اشکال فنی بود لازم است ظرف مدت 7 روز مشکل خود را به بخش پشتیبانی فنی اِلون اعلام کنید. پس از تایید پشتیبانی فنی، لازم است مشکل محصول را پشت فاکتور ذکر کرده و همراه با تمام اقلام موجود در بسته برای اِلون ارسال کنید. پس از بازگشت کالا به اِلون، ایراد اعلام شده توسط بخش فنی بررسی و در صورت تایید ایراد اعلام شده، کالای جدید با هزینه اِلون برایتان ارسال می‌شود. در صورتی که کالای مورد نظر در انبار موجود نباشد مبلغ پرداختی به شما عودت داده می‌شود. همچنین می‌توانید به جای دریافت هزینه، از بین محصولات موجود، کالای دیگری را انتخاب کنید تا بعد از محاسبه تفاوت قیمت، کالای جدید برای شما ارسال شود. اگر ایراد اعلام شده توسط بخش فنی اِلون  تایید نشود، کالا مشمول شرایط ضمانت 7 روزه نخواهد شد و محصول با هزینه مشتری بازگردانده میشود.

لازم به ذکر است که محصول فقط در جعبه اصلی همراه با تمام اقلام و ملحقات موجود در جعبه به همراه شناستامه محصول و فاکتور خرید با مهر اِلون، تحویل گرفته می‌شود و هرگونه آسیب‌دیدگی و یا نوشته روی جعبه ضمانت 7 روزه را باطل می‌کند.

به هیچ وجه بدون هماهنگی با بخش پشتیبانی فنی محصول خود را برای اِلون ارسال نکنید. برای هماهنگی می‌توانید با شماره 02144100145 (داخلی 109) تماس حاصل فرمایید.
مغایرت محصول با سفارش شما

در صورتی که کالای تحویل داده به شما با سفارشتان در سایت مغایرت داشته باشد لازم است ظرف 24 ساعت از زمان تحویل سفارش، موضوع را به اِلون اطلاع دهید تا همکاران ما به مشکل شما رسیدگی کنند.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت در کالای دریافتی بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست شما در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

چه کالاهایی مشمول شرایط بازگشت 7 روزه می‌شوند؟

ضمانت 7 روزه مخصوص کالاهایی‌ست که ایراد فنی آن‌ها مربوط به محصولات تولیدی اِلون است. ایرادات حاصل از استفاده نادرست از محصول، زمین خوردن محصول یا افتادن خط و خش روی کالا جزء شرایط بازگشت 7 روزه اِلون نمی‌شوند.

تحویل فوری

پشتیبانی 24 ساعته

پرداخت درب منزل

گارانتی

بازگشت به بالا

برگشت به بالا

مشاهده مقایسه ها